Februári Book Haul
2019. március 03. írta: Hegyesi Molnár Éva

Februári Book Haul

Megmutatom Nektek miket sikerült idei második könyv vásárlásom során beszerezni. Én könyvesboltba sajnos ritkán jutok el, így általában online szerzem be a könyveimet, leginkább a book24 oldalról, hiszen itt Coop clubtagságival minden könyvet 30% kedvezménnyel tudok beszerezni. (ami azért nem rossz) #nemreklám

 februar_book_haul2.jpg

Na de nézzük, miket is vettem.

Az első két könyvet Szabados Ági ajánlása alapján választottam magamnak. Az első Márai Sándortól az Igazi, a második pedig Krusovszky Dénes: Akik már nem leszünk sosem könyve. Máraitól még nem olvastam könyvet, így izgatottan várom. Már a letisztult borítója is nagyon megtetszett, szeretem az olyan megjelenéseket ahol egy szerző több könyve is hasonló borítót kap, mint ahogy ennél a könyvnél is így történt. (az egyes könyvek színe különbözik, egyébként viszont fekete fehér rajzokat láthatunk a borítón.) Krusovszky Dénes könyve pedig ’Az év letehetetlen regénye’ címet is megkapta 2018-ban, így ez, és Ági ajánlása meghozta hozzá az én kedvemet is.

A harmadik könyv egy jól ismert szerző Ken Follett Évszázad trilógiájának első kötete, a Titánok bukása lett. Szerintem erről a könyvről már nagyon sokat lehetett hallani, nagyon sok félét, de többnyire mindenki dicséri. Egyébként is nagyon szeretem a világháború ideje alatt játszódó mind könyveket, mind filmeket. Engem, mikor megérkezett, nagyon megijesztett a terjedelme. Egy kemény borítású 968 oldalas könyvről van szó, ami azért valljuk be elég tekintélyt parancsoló. Még nem tudom, mikorra gyűjtöm össze a bátorságom az olvasásához, mert én egyszerre egy könyvet szoktam olvasni, abbahagyni pedig kifejezetten utálok könyveket.

ken_follett.jpg

A negyedik könyv, amit februárban vásároltam az nem egy kifejezetten új könyv, Karen Clevelandtól a Tudnom kell. A tavalyi évben sokáig szerepelt ez a könyv a Libri TOP 10-es listáján, de akkoriban már nagyon tele volt a polcom még ki nem olvasott könyvekkel, így akkor nem vettem meg magamnak, de most újra szembe jött velem, így ez is a kosárban landolt. Thrillert egyébként is ritkábban szoktam olvasni, így jó lesz kicsit kimozdulni a komfort zónámból. A könyv főszereplője Vivian Miller aki kémelhárító elemzőként dolgozik a CIA-nél, feladata pedig, hogy orosz alvósejtek vezetőit kell felfednie az Egyesült Államokban. Maga a story jónak ígérkezik, ha fent tudja tartani a kíváncsiságomat a könyv olvasás közben is, akkor tuti nem fogok csalódni.

És végül, az ötödik és egyben utolsó könyv, amit rendeltem az Naomi Alderman A hatalom című könyve. Azt hiszem, az öt könyv közül ez lesz az első amit el fogok kezdeni. Itt az alaptörténet, hogy a világon mindenhol a nők különleges képességre tesznek szert, egy érintéssel képesek lesznek fizikai fájdalmat okozni másoknak. Nagyot fordul a világ, mert a férfiak viszont ráébrednek, hogy kicsúszott az erőfölény a kezeik közül. ’Elérkezett a Lányok Napja, de hogyan fog véget érni?’- teszi fel a kérdést a könyv. Kíváncsi vagyok mi is lesz a válasz erre.

Jó olvasást Mindenkinek! Olvassunk anyukák!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mommyandpici.blog.hu/api/trackback/id/tr10014663707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása